Zboží v akci
Nejprodávanější
Vítejte v sekci časté dotazy, která vám pomůže najít odpovědi na nejčastější dotazy při nákupu:
Pokud ještě neuplynula zákonná lhůta 14 dnů od doručení zboží v příloze emailu s vaší objednávkou máte přiložený formulář na odstoupení od smlouvy (nebo zde ke stažení). Vyplněný formulář spolu se zbožím nám pošlete prioritně přes Zásilkovnu, nebo Českou Poštou na reklamační adresu Digitalpartners PLUS s.r.o., Pečnianska 6, Bratislava 85101, Slovensko, tel. +421901 790 790 a peníze za zboží vám vrátíme přibližně do 2 týdnů. Zboží musí být nenošené, nepoškozené, nepomačkané a s kompletními výsačkami a v originálním balení.
Vrácení zboží doporučujeme na naši adresu přes Zásilkovnu (neposkytujeme kódy pro vrácení), která je nejlevnější již od 99 Kč, nebo využijte akci výměna zboží zdarma DPD kurýrem.
1.1 Výměna zboží
V případě, že vám „nesedla“ barva, velikost, nebo typ zboží, umíme vám zajistit výměnu kurýrem ZDARMA (zboží do 0,5 kg, nad 1kg 59 Kč), který donese nové zboží a zároveň vezme od vás původní. V případě potřeby nás kontaktujte na info@travelino.cz.
1.2 Osobní vrácení zboží
Vzhledem k tomu, že nenabízíme osobní odběr, nemáme „kamennou pobočku“, není možné ani osobní vrácení zboží.
2. Poštovné, poplatky a platba
Poštovné při doručení objednávky v hodnotě nad 499 Kč je ZDARMA. Každý kupující si vybere způsob platby podle následujících možností:
V eshopu objednávky odesíláme DPD kurýrem, který vám objednávku doručí osobně na vaši adresu většinou druhý den. Všechny objednávky v 99% případech doručujeme do pátku, aby měl zákazník zboží již před víkendem.
4. Poškození kufru leteckou společností
Upozorňujeme zákazníky, při poškození vašeho zavazadla leteckou společností je třeba provést reklamaci přímo na letišti. Obchodník nenese zodpovědnost za poškození zavazadel na letišti. Letiště/letištní společnost odpovídá za vaše zavazadlo, nejen při ztrátě, ale i při poškození. Po poškození je třeba psát tvz. PIR protokol (Property Irregularity Report) a s ním kontaktovat vaši leteckou společnost/pojišťovnu s žádostí na úhradu škody. Více informací Např. i na stránce letiště: https://www.prg.aero/reklamace-zavazadel-a-ztracena nebo na příslušném oddělení letiště, kde se to stalo.
5. Rozměry zavazadel
Prosím berte v úvahu, že rozměry zavazadla jsou uvedeny s tolerancí 1-2 cm a včetně všech částí jako jsou kolečka, boční madlo, pryžové výběžky po bocích a pod. Pozor na celkovou výšku, která je rovněž uvedena i s kolečky.
Máte-li slevový kupón a nevíte jak jej uplatnit postupujte podle tohoto mini návodu. Po klepnutí na tlačítko koupit, se dostanete na stránku s nákupním košíkem. V dolní části si zvolíte způsob dopravy a platby a pod velkým tlačítkem „Objednat“, vložíte do kolonky „Slevový kupón/Dárkový šek“ text kupónu a kliknete tlačítko „Vložit“. Sleva se odečte automaticky po vložení kuponu a vy už jen kliknete na tlačítko "Objednat", vyplníte kontaktní údaje, kliknete na tlačítko "Odeslat objednávku" a po odsouhlasení obchodních podmínek odešlete objednávku se slevou.
Vložení slevového kuponu v prvním kroku objednávky
7. Dárky k objednávce
Ke každé objednávce vám přibalíme dárky dle aktuální nabídky. Pokud je některý dárek dočasně nedostupný, zašleme vám náhradní. Kompletní nabídka dárků:
8. Balení objednávky
99% objednávek od cestovních tašek, přes nákupní tašky, až po cestovní kufry balíme do vyztužených kartonových krabic, díky čemuž se vaše objednávka při přepravě nepoškodí. Kufry s potiskem mají dokonce nalepenou ochrannou fólii.
Všechny objednávky balíme do kartonových krabic
Na kufrech s potiskem je extra ochranná fólie